Tikslai:

Gebėti atnaujinti tekstilės gaminius, taisyti, valyti, skalbti ir lyginti. Gebėti nustatyti tekstilės gaminių būklę ir defektus, vertinti tekstilės gaminių rūšį, gaminio paskirtį, konstrukciją, tekstilės gaminių medžiagų sandarą.

Uždaviniai:

Suteikti teorinių žinių apie tekstilės gaminių priežiūrą. Ugdyti praktinius gebėjimus skalbiant, valant ir taisant tekstilės gaminius.

Vertinimas

Taikoma bendra mokyklos parengta vertinimo sistema. Nuolat taikomas formuojamasis vertinimas atsižvelgiant į pamokos uždavinius. Pažymiais įvertinami projektiniai darbai ir diagnostinės užduotys, taikomas kaupiamasis vertinimas. Kiekvieno skyriaus pabaigoje taikomas apibendrinamasis vertinimas panaudojant diagnostines užduotis, kurios parengiamos atsižvelgiant į dalyko mokymo programoje numatytus pasiekimus, pasiekimų lygius, žinių ir gebėjimų santykį. Pasiekimų ir pažangos tvarkos aprašas patvirtinta direktoriaus įsakymu  2019 m. birželio 11 d. Nr. V – 65.

Šaltiniai:

Teorinių ir praktinių užduočių mokinio sąsiuvinis. Tekstilės gaminių etikečių pavyzdžiai, skalbinių saugos, drabužių skalbimo ir priežiūros simbolių lentelės. Skalbimo priemonės, dėmių valymo priemonės. Vadovėliai ir kita metodinė medžiaga. Techninės priemonės mokymo medžiagai iliustruoti, vizualizuoti, pristatyti. Skalbimo priemonės. Klasė ar kita mokymui pritaikyta patalpa su techninėmis priemonėmis (kompiuteriu, vaizdo projektoriumi) mokymo medžiagai pateikti.

Marginimas iš tekstilės istorijos, sudarė Neringa Jančiūtė, Žydrė Ridulytė, Vilnius, 2012

Tapyba ant šilko, pasidaryk pati. Susie Stokoe, Alma littera, 2010

Namų interjero biblija. Jenny Hastie. Alma littera. 2010

Būsto dekoravimas. Įkvepiančios spalvos. Emma Callery. Alma littera. 2006

Tekstilės technologijos bendrasisi kursas, vadovėlis 11- 12 klasei. Aurelija Buračienė. Kaunas „Šviesa“ 2002