Tikslai:

Gebės dirbti įmonėse, teikiančiose drabužių siuvimo paslaugas.

Uždaviniai:

Savarankiškai pasiruošti siuvimo procesams, siūti drabužių detales ir jungti drabužių detales į gaminį.

Vertinimas

Taikoma bendra mokyklos parengta vertinimo sistema. Nuolat taikomas formuojamasis vertinimas atsižvelgiant į pamokos uždavinius. Pažymiais įvertinami projektiniai darbai ir diagnostinės užduotys, taikomas kaupiamasis vertinimas. Kiekvieno skyriaus pabaigoje taikomas apibendrinamasis vertinimas panaudojant diagnostines užduotis, kurios parengiamos atsižvelgiant į dalyko mokymo programoje numatytus pasiekimus, pasiekimų lygius, žinių ir gebėjimų santykį.

Šaltiniai:

Siuvėjo modulinė profesinio mokymo programa. Vadovėliai ir kita mokomoji medžiaga. Teorinio ir praktinio mokymo užduočių sąsiuvinis. Techninės priemonės mokymo(si) medžiagai iliustruoti, vizualizuoti, pristatyti. Pluoštų, pagrindinių ir pagalbinių medžiagų, priedų, furnitūros pavyzdžiai. Klasė ar kita mokymui(si) pritaikyta patalpa su techninėmis priemonėmis (kompiuteriu, vaizdo projektoriumi) mokymo(si) medžiagai pateikti.Praktinio mokymo klasė (patalpa), aprūpinta darbo stalais su siuvimo procesuose naudojama technologine įranga (siuvimo mašinomis, sukirpimo įrankiais, drėgminio šiluminio apdorojimo įranga. Rankinių darbų įrankiai ir priemonės.

Siuvimo pradmenys. Genovaitė Barkauskienė. Kaunas „Šviesa“ 1997

Mokykis siūti. R. Jegorova. V. Monastyrnaja. Kaunas „Šviesa“ 1990

Siuvimo pagrindai. Su iškarpų lapų įvairių dydžių palaidinukėms, liemenei, sijonui ir kelnėms. Silvija Vėgėner.  Kaunas „Tyrai“ 1998

Dizainas. Projektinis dizainas. II dalis. Vadovėlis 11- 12 klasei.  Violeta Žydonytė. Šviesa, Kaunas 2002

Tekstilės technologijos. Bendras kursas. Vadovėlis 9- 12 klasei. Aurelija Buračienė. Kaunas,„Šviesa“ 2002


 

Tikslai:

·         Suteikti mokiniams lengvų petinių drabužių siuvimo – sukirpimo pagrindus, supažindini  su petiniu drabužių modeliais ir jų detalėmis, supažindinti su drabužių apdorojimo technologijomis.

·         Išmokyti pagaminti iškarpas ir sukirpti gaminį. Mokėti konstruoti, sukirpti drabužius.

·         Mokyti praktiškai panaudoti įgytas žinias, gauti tiek drabužių konstravimo, tiek sukirpimo žinių.

Uždaviniai:

·         Mokyti siūti lengvus petinius drabužius, sukirpti ir pasiūti juos. Susipažinti su sukirpimo technologinėmis sąlygomis.

Vertinimas

Taikoma bendra mokyklos parengta vertinimo sistema. Nuolat taikomas formuojamasis vertinimas atsižvelgiant į pamokos uždavinius. Pažymiais įvertinami projektiniai darbai ir diagnostinės užduotys, taikomas kaupiamasis vertinimas. Kiekvieno skyriaus pabaigoje taikomas apibendrinamasis vertinimas panaudojant diagnostines užduotis, kurios parengiamos atsižvelgiant į dalyko mokymo programoje numatytus pasiekimus, pasiekimų lygius, žinių ir gebėjimų santykį. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo tvarkos aprašas patvirtintas  direktoriaus 2019 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. V – 65.

Šaltiniai:

Siuvimo kabinetas ir laboratorija, pritaikyti mokyti siuvėjo specialybės. Siuvimo įrankiai, pluoštų ir audinių pavyzdžiai, laidymo įrengimas, laidynės, laidymo lentos, plakatai. Vadovėliai „ Įvadas į siuvėjo profesiją“, „Moteriškų drabužių kirpimas ir siuvimas , „Siuvimo technologijos pagrindai“.Madų žurnalai. Video medžiaga, braižymo įrankiai, žirklės, sukirpimo stalas, lekalai, siuvėjiška kreida, smeigtukai, brėžiniai, braižymo ir kopijavimo popierius. E. Kavaliauskienės „Pradinės žinios apie sukirpimą“. 2 modulis , V. 1997m L.Kinderienė „Sukirpimo pagrindai“, 5 modulis, V1997m.N. Jerzenkova „ Moteriškų drabužių sukirpimas ir siuvimas.“ Revičeva F. Moteriškų drabužių siuvimo technologija Vilnius 1970 m.Sveikatos stiprinimo programa „ Sveikata, saugumas ir patogumas – mokslo, darbo ir poilsio dermė“ 2018 – 2022 metai, programa patvirinta 2018m. balandžio 24 d. ES tarybos rekomendacija dėl bendrųjų mokymosi visą gyvenimą gebėjimų (2018m. gegužės 22d.) 1. Raštingumo, 2. Daugiakalbystės, 3. Matematinė ir gamtos mokslų, technologijų ir inžinierijos, 4. Skaitmeninė, 5. Asmeninė, socialinė, mokymosi mokytis, 6. Pilietiškumo, 7. Verslumo, 8. Kultūrinio sąmoningumo ir raiškos kompetencijos.