Tikslai: |
· Ugdyti mokinių komunikacinę kompetenciją, visų kalbinės veiklos rūšių – klausymo, skaitymo, kalbėjimo, rašymo – gebėjimus, plėsti ir gilinti lingvistinę kompetenciją, suteikti sociokultūrinių žinių bei gebėjimų, reikalingų bendraujant su užsienio kalba kalbančios tautos atstovais. Ugdyti galimybę vartoti kalbą įvairiose asmeninio ir viešojo gyvenimo situacijose.
|
Uždaviniai: |
● Ugdyti sakytinio teksto supratimo gebėjimus, klausantis aprašomojo ir mišriojo tipo tekstų (informacinių skelbimų, interviu, pokalbių), kuriuose yra sudėtingesnių kalbos struktūrų ir nežinomos leksikos (klausomo teksto apimtis iki 100 žodžių). ● Ugdyti rašytinio teksto supratimo gebėjimus, skaitant sudėtingesnės sandaros informuojamojo, pasakojamojo, aprašomojo ir mišriojo tipo tekstus, kuriuose yra samprotavimo elementų (pasisakymai, interviu, informaciniai ir reklaminiai tekstai, diagramos). ● Ugdyti rašytinio teksto kūrimo gebėjimus, rašant a) asmeninį laišką; b) rašant trumpus straipsnelius, sveikinimus, kvietimu. |
Vertinimas |
Taikoma bendra mokyklos parengta vertinimo sistema. Nuolat taikomas formuojamasis vertinimas atsižvelgiant į pamokos uždavinius. Pažymiais įvertinami projektiniai darbai ir diagnostinės užduotys, taikomas kaupiamasis vertinimas. Kiekvieno skyriaus pabaigoje taikomas apibendrinamasis vertinimas panaudojant diagnostines užduotis, kurios parengiamos atsižvelgiant į Bendrosiose programose numatytus pasiekimus, pasiekimų lygius, žinių ir gebėjimų santykį. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo tvarkos aprašas patvirtintas direktoriaus 2019 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. V – 65. |
Šaltiniai: |
|