Tikslai:

·           Ugdyti mokinių komunikacinę kompetenciją, visų kalbinės veiklos rūšių – klausymo, skaitymo, kalbėjimo, rašymo – gebėjimus, plėsti ir gilinti lingvistinę kompetenciją, suteikti sociokultūrinių žinių bei gebėjimų, reikalingų bendraujant su užsienio kalba kalbančios tautos atstovais. Ugdyti galimybę vartoti kalbą įvairiose asmeninio ir viešojo gyvenimo situacijose. 

 

Uždaviniai:

●  Ugdyti sakytinio teksto supratimo gebėjimus, klausantis aprašomojo ir mišriojo tipo tekstų (informacinių skelbimų, interviu,     pokalbių), kuriuose yra sudėtingesnių kalbos struktūrų ir nežinomos  leksikos (klausomo teksto apimtis iki 100 žodžių).

●   Ugdyti rašytinio teksto supratimo gebėjimus, skaitant sudėtingesnės sandaros informuojamojo, pasakojamojo, aprašomojo ir mišriojo tipo tekstus, kuriuose yra samprotavimo elementų (pasisakymai, interviu, informaciniai ir reklaminiai tekstai, diagramos).

●     Ugdyti rašytinio teksto kūrimo gebėjimus, rašant a) asmeninį laišką; b) rašant trumpus straipsnelius, sveikinimus, kvietimu.

Vertinimas

Taikoma bendra mokyklos parengta vertinimo sistema. Nuolat taikomas formuojamasis vertinimas atsižvelgiant į pamokos uždavinius. Pažymiais įvertinami projektiniai darbai ir diagnostinės užduotys, taikomas kaupiamasis vertinimas. Kiekvieno skyriaus pabaigoje taikomas apibendrinamasis vertinimas panaudojant diagnostines užduotis, kurios parengiamos atsižvelgiant į Bendrosiose programose numatytus pasiekimus, pasiekimų lygius, žinių ir gebėjimų santykį. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo tvarkos aprašas patvirtintas direktoriaus 2019 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. V – 65.

Šaltiniai:

  1. Vidurinio ugdymo bendrosios  programos: (vokiečių kalba).
  2. Vadovėlis: „Blick“ Band 2 von Anni Fischer-Mitziviris, Hueber;  
  3. Vadovėlis: „So weit-so gut“,Agnė Blaževičienė, Ingrid Schaffert.
  4. Vokiečių kalbos vadovėlis 12 klasei, Irena Marija Norkaitienė.
  5. Vadovėlis: „einFach gut“, Ewa Glowacka Perlovska.
  6. A. Mikalauskienė, D.Trukanaitė Vokiečių kalbos gramatika.
  7. Vidurinio ugdymo etninės kultūros bendroji programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. balandžio 12 d. įsakymu Nr. ĮSAK-651.
  8. Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2006 m. kovo 17 d. įsakymu Nr. ĮSAK – 494.
  9. Sveikatos ir lytiškumo ugdymo bei rengimo šeimai bendroji programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. spalio 25 d. įsakymu Nr. V – 941.
  10. Sveikatos stiprinimo programa „Sveikata, saugumas ir patogumas – mokslo, darbo ir poilsio dermė“ 2018-2022 metai, programa patvirtinta 2018 m. balandžio 24 d.